dilluns, 19 de desembre del 2011

Jo tampoc vaig matar Kennedy


Jo tampoc vaig matar Kennedy
Formo part del grup social més odiat de Catalunya, guanyo menys que la majoria que tenen un currículum semblant al meu. Quan tothom es feia ric especulant, jo TAMPOC arribava a final de mes, he perdut 500 euros mensuals de poder adquisitiu en els darrers 6 anys, treballo un mínim de vuit hores diàries -controlades per un aparell que identifica cada vegada que surto o e...ntro del meu lloc de treball-, part de la meva feina ha consistit, durant anys, en arreglar els desperfectes que es fan des de "l'eficient" sector privat, l'altra part, en tramitar subvencions - diguem-ne de "dubtós" interés públic, i contractar serveis que fan molt millor i a millor preu els meus companys de feina, o jo mateixa. Només demano una cosa, als opinadors i a la societat en general, si us plau deixeu d'insultar-me, i a la classe política, si-us-plau tracteu-me com l'adult que sóc i no proveu d'enganyar-me més, que sóc funcionari, però no soc idiota. JO TAMPOC VAIG MATAR A KENNEDY

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada